مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مرداد 1402 ساعت 15:462023-08-14اجتماعي

جزییات تازه از جذب و استخدام دولت در سال جاری


رییس سازمان اداری و استخدامی کشور از جذب و بکارگیری حدود 100 هزار نفر در وزارت آموزش و پرورش و زیر مجموعه های آن در سال جاری خبر داد و گفت: دیگر دستگاه های اجرایی نیز در سال جاری جذب و بکارگیری از طریق آزمون های استخدامی داشته و خواهند داشت.

- رییس سازمان اداری و استخدامی کشور از جذب و بکارگیری حدود 100 هزار نفر در وزارت آموزش و پرورش و زیر مجموعه های آن در سال جاری خبر داد و گفت: دیگر دستگاه های اجرایی نیز در سال جاری جذب و بکارگیری از طریق آزمون های استخدامی داشته و خواهند داشت.

میثم لطیفی در حاشیه نشست تخصصی جشنواره شهید رجایی درباره شاخص های انتخاب دانشگاه برتر در گفت وگو با ایسنا، درباره آخرین وضعیت جذب و استخدام در سال 1402 اظهار کرد: در حال حاضر برای آموزش و پرورش 30 هزار نفر در دانشگاه فرهنگیان، 56 هزار نفر در آزمون ماده 28 و 20 هزار نفر برای خدمات و سرایداری در مدارس و غیره در نظر داریم که امسال به حدود 100 هزار نفر جذب و استخدام در این دستگاه اجرایی می رسد.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا دستگاه های دیگر نیز جذب بکارگیری نیروی انسانی برگزار کرده اند یا در سال جاری جذبی خواهند داشت؟ افزود: بله، دستگاه های دیگر مانند وزارت نفت، وزارت اقتصاد، گمرک، مالیات، برخی بانک ها، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، وزارت بهداشت، درمان و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات تازه از جذب و استخدام دولت در سال جاری

جزییات تازه از جذب و استخدام دولت در سال جاری