مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 09:302023-08-15سياسي

هشدار میرتاج الدینی نسبت به مدیریت مصرف انرژی


عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم مدیریت مصرف انرژی گفت: اگر مدیریت بهینه مصرف انرژی را در کشور جدی نگیریم، امسال و سال آینده به جای صادرکننده تبدیل به واردکننده برخی فرآورده های نفتی می شویم.

- عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم مدیریت مصرف انرژی گفت: اگر مدیریت بهینه مصرف انرژی را در کشور جدی نگیریم، امسال و سال آینده به جای صادرکننده تبدیل به واردکننده برخی فرآورده های نفتی می شویم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام سیدمحمدرضا میرتاج الدینی در جلسه علنی امروز مجلس و در جریان بررسی گزارش کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات در مورد تحقق احکام تکلیفی منتخب قانون بودجه سال 1402 کل کشور گفت: آقای منظور رییس سازمان برنامه و بودجه میزان تحقق منابع را بیان کردند؛ طبیعی است در چهار ماهه اول میزان تحقق، نسبت به ماه های بعدی کمتر باشد.

وی ادامه داد: یکی از موارد قابل توجه مربوط به منابع حاصل شده از درآمدهای فراورده های نفتی است که میزان این درآمدهای در داخل بیشتر از میزان پیش بینی شده است و در مقابل منابع حاصل از صادرات فرآورده های نفتی کاهش پیدا کرده که این یک هشدار است.

میرتاج الدینی توضیح داد: این موضوع بدان معناست که هر چه قدر مصرف فرآورده های نفتی یعنی مصرف بنزین، نفت و گاز در دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار میرتاج الدینی نسبت به مدیریت مصرف انرژی

هشدار میرتاج الدینی نسبت به مدیریت مصرف انرژی