مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مرداد 1402 ساعت 19:002023-07-26سياسي

مجالس عزاداری امام حسین(ع)، جلسات درس و عبرت و هدایت است


معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار قم با اشاره به جنگ ترکیبی که دشمن شکل داده گفت: مجالس عزاداری امام حسین(ع) برای دوری انسان از معصیت و گناه مصونیت ایجاد می کنند.

- ایسنا/قم معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار قم با اشاره به جنگ ترکیبی که دشمن شکل داده گفت: مجالس عزاداری امام حسین(ع) برای دوری انسان از معصیت و گناه مصونیت ایجاد می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، احمد حاجی زاده با حضور در جمع عزاداران هیات خادم الرضا(ع) و در گفت وگو با خبرنگاران، تصریح کرد: حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در دعای عرفه خدا را شکر می کند که در زمان بعثت پیامبر عظیم الشأن اسلام (ص) به دنیا آمده و در دوران حاکمان جبار به دنیا نیامده است.

وی گفت: نظام ما به برکت همین سیره اهل بیت(ع) که نمادش امام حسین(ع) است حفظ شده و شهدای ما با عنایت به همین سیره جانشان را برای حفظ نظام اسلامی فدا کردند تا اسلام بماند.

معاون استاندار قم افزود: جلسات عزاداری امام حسین(ع)، جلسات درس و عبرت و هدایت است و با عنایت خداوند همه به این مجالس دعوت می شوند و این طور نیست که خود به خود هرکسی به این مجالس بیاید و حتما دعوت از طرف خود اهل بیت (ع) است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجالس عزاداری امام حسین(ع)، جلسات درس و عبرت و هدایت است

مجالس عزاداری امام حسین(ع)، جلسات درس و عبرت و هدایت است