مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مرداد 1402 ساعت 10:052023-07-24سياسي

راه اندازی پویش سراسری «فداییان قرآن»


مرکز رسیدگی به امور مساجد با دعوت از عزاداران حسینی برای برگزاری کرسی تلاوت و روی دست گرفتن قرآن، پویش سراسری «فداییان قرآن» را برگزار می کند.

- مرکز رسیدگی به امور مساجد با دعوت از عزاداران حسینی برای برگزاری کرسی تلاوت و روی دست گرفتن قرآن، پویش سراسری فداییان قرآن را برگزار می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، در پی جسارت مکرر به ساحت مقدس قرآن از سوی برخی اسلام ‎ستیزان و دولت های غربی، معاونت فرهنگی اجتماعی مرکز رسیدگی به امور مساجد، پویش سراسری فداییان قرآن را راه اندازی کرد.

بر اساس این پویش از عموم مردم دعوت شده است همزمان با شب عاشورای حسینی، با برگزاری کرسی تلاوت و روی دست گرفتن قرآن کریم توسط عزاداران حسینی، با قرآن و عترت تجدید بیعت کرده و جسارت و هتک حرمت به ساحت نورانی قرآن کریم را در مساجد، حسینیه ها، تکایا و هیئات محکوم کنند.

در متن دعوت مردم به این پویش آمده است: امروز، ولی الامر مسلمین، رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی، حضرت آیت الله خامنه ای، در پیامی جسارت به ساحت مقدس قرآن مجید در سوئد را حادثه ای تلخ و توطئه آمیز و خطر آفرین خواندند و تاکید کردند: اشد مجازات برای عامل این جنایت مورد اتفاق همه علمای اسلام است، دولت سوئد باید عامل جنایت را به دستگاه های قضایی کشورهای اسلامی تحویل دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی پویش سراسری «فداییان قرآن»

راه اندازی پویش سراسری «فداییان قرآن»