مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 11:352023-08-22سياسي

مدیریت شهری موانع ثبت جهانی «هگمتانه» را به بهترین شکل برطرف کرد


رییس کمیسیون سرمایه گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر همدان اعلام کرد: خوشبختانه موانع ثبت جهانی «هگمتانه» مرتبط با مدیریت شهری به بهترین شکل برطرف شده است.

- مدیریت شهری موانع ثبت جهانی هگمتانه را به بهترین شکل برطرف کرد ایسنا/همدان رییس کمیسیون سرمایه گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر همدان اعلام کرد: خوشبختانه موانع ثبت جهانی هگمتانه مرتبط با مدیریت شهری به بهترین شکل برطرف شده است.

حمید بادامی نجات در گفت‎ وگو با ایسنا، با بیان اینکه همدان آماده حضور ارزیابان یونسکو به منظور بررسی پرونده ثبت جهانی هگمتانه و مرکز تاریخی همدان است، اظهار کرد: خوشبختانه اقدامات لازم برای رفع موانع و دغدغه های پیش روی ثبت جهانی به ویژه در حوزه مدیریت شهری، شهرداری و شورای شهر انجام شده است به طوری که سال گذشته بودجه خوبی برای این موضوع در شورا پیش بینی کردیم و کمیسیون گردشگری اهمیت ویژه ای برای آن قائل شد و تقریباً بیش از 10ها جلسه در این زمینه برگزار و مقدمات حضور پررنگ شهرداری را فراهم کردیم.

وی با تأکید بر اینکه بسیاری از موضوعات و دغدغه هایی که در ابتدا برای ثبت جهانی مطرح می شد، برطرف شده است، خاطرنشان کرد: موانع پیش روی ثبت جهانی هگمتانه حل شده به طوری که ماه ها پیش طبقات اضافی ساختمان حوزه هنری، حذف سواره از میدان هگمتانه یا هف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیریت شهری موانع ثبت جهانی «هگمتانه» را به بهترین شکل برطرف کرد

مدیریت شهری موانع ثبت جهانی «هگمتانه» را به بهترین شکل برطرف کرد