مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 مرداد 1402 ساعت 11:052023-07-29سياسي

اگر برجام اهرم فشار آمریکا بود چرا غربگرایان، دستاورد جا زدند؟!


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، وبسایت «الف» در این باره نوشت: انتشار یک فایل صوتی محرمانه از «رابرت مالی»، نماینده سابق آمریکا در امور ایران موید آن گزاره ای است که منتقدین برجام سال ها قبل به آن اشاره کرده بودند و آن چیزی نیست جز استفاده ابزاری .

- اگر برجام اهرم فشار آمریکا بود چرا غربگرایان، دستاورد جا زدند؟! اگرچه بخشی از جریان های سیاسی شیفته و فریفته برجام هستند و آن را توافقی راهگشا برای حل معضلات می دانند، اما واقعیت موجود با برداشت آنان تفاوت های بارزی دارد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، وبسایت الف در این باره نوشت: انتشار یک فایل صوتی محرمانه از رابرت مالی ، نماینده سابق آمریکا در امور ایران موید آن گزاره ای است که منتقدین برجام سال ها قبل به آن اشاره کرده بودند و آن چیزی نیست جز استفاده ابزاری ایالات متحده از این توافق برای اعمال محدودیت های گسترده در حوزه های مختلف و اهرم فشار قرار دادن برجام برای ترغیب ایران به مذاکره.

سایت روزنامه تهران تایمز، با انتشار فایل صوتی محرمانه رابرت مالی افشا کرد که ایالات متحده به دنبال احیای برجام و سپس استفاده از این توافق به عنوان نقطه شروع برای اعمال فشار بیشتر بر ایران است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اگر برجام اهرم فشار آمریکا بود چرا غربگرایان، دستاورد جا زدند؟!

اگر برجام اهرم فشار آمریکا بود چرا غربگرایان، دستاورد جا زدند؟!