مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مرداد 1402 ساعت 16:452023-08-17سياسي

علیصدر به زودی میزبان شهید گمنام دوران دفاع مقدس می شود


شهرستان کبودراهنگ در آینده نزدیک میزبان شهید گمنام خواهد بود که این شهید گمنام در منطقه گردشگری روستای علیصدر آرام خواهد گرفت.

- ایسنا/همدان فرماندار کبودراهنگ گفت:شهرستان کبودراهنگ در آینده نزدیک میزبان شهید گمنام خواهد بود که این شهید گمنام در منطقه گردشگری روستای علیصدر آرام خواهد گرفت.

مسلم غلامی پنجشنبه 26 مرداد در جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس شهرستان کبودراهنگ اظهار کرد: شهدای گمنام مایه آرامش معنوی مردم شهرستان بوده و مکان دفن این شهدای گمنام می تواند همانند قطب فرهنگی و معنوی در شهر شناخته شود.

وی تصریح کرد:ترویج فرهنگ ایثار و شهادت یکی از اصلی ترین اهداف نظام است و شهدای گمنام با حضور خود فضای معنوی را در مناطق مختلف ایجاد می کنند.

غلامی با تاکید بر ضرورت حفظ و انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل آینده، یادآور شد: تسریع در جمع آوری اسناد جنگ هشت ساله از طریق دستگاه ها،پیشکسوتان جنگ،خانواده رزمندگان، جانبازان و شهدا در این شهرستان امری ضروری است که باید نسبت به این امر توجه ویژه ای شود.

وی با بیان اینکه دوران دفاع مقدس دورانی با افتخار و با معنویت در تاریخ کشور است که ابعاد آن را باید به نسل آینده انتقال دهیم ، خاطرنشان کرد: در دوران دفاع مقدس، فرزندان خطه ولایی شهرستان کبودراهنگ از ارزش ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علیصدر به زودی میزبان شهید گمنام دوران دفاع مقدس می شود

علیصدر به زودی میزبان شهید گمنام دوران دفاع مقدس می شود