مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 13:402023-08-20سياسي

اجلاسیه مساجد جهان اسلام در مسجد جمکران برگزار می شود


همزمان با روز جهانی مسجد اجلاسیه مساجد جهان اسلام با حضور ائمه جماعات مساجد داخلی و خارجی در مسجد مقدس جمکران برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام خداداده رییس ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد همزمان با فرا رسیدن روز جهانی مسجد در نشست خبری که در همین ستاد برگزار شد به ایراد سخنرانی پرداخت و اظهار داشت: روز جهانی مسجد به مناسبت سالروز واقعه تلخ به آتش کشیدن مسجدالاقصی از سوی رژیم اشغالگر صهیونیستی گرامی داشته می شود.

وی افزود: بر همین اساس برای روز جهانی مسجد برنامه بزرگی در مسجد جمکران تدارک دیده شده که یکی از آن برنامه ها اجلاسیه مساجد جهان اسلام است.

این اجلاسیه با حضور ائمه جماعت و کارگزاران مساجد سراسر دنیا برگزار می شود و هدف از برگزاری این اجلاسیه شناسایی مساجد شاخص و ایجاد اخوت ایمانی بین کارگزاران مساجد است.

خداداده ادامه داد: در این اجلاسیه از ائمه جماعت کشورهای اسلامی مانند عراق، یمن و غیره شرکت خواهند کرد.

علما و فضلای حوزه علمیه قم که در کشورهای مختلف به فعالیت اشتغال دارند هسته مرکزی این حرکت هستند و اعضای اصلی و هیأت مؤسس این حرکت جهانی در این اجلاسیه معرفی می شوند.

رییس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد بیان کرد: مسجد به عنوان بزرگترین نهاد ایمانی در دنیا به شمار می رود از این رو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجلاسیه مساجد جهان اسلام در مسجد جمکران برگزار می شود

اجلاسیه مساجد جهان اسلام در مسجد جمکران برگزار می شود