مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 15:302023-08-22اجتماعي

بیمه زائران اربعین تا چه زمانی فعال است؟


اعتبار بیمه زائرین از 100 کیلومتری مرز های زمینی در شهر های نجف کربلا کاظمین سامرا و طریق الحسین علیه السلام و 48 ساعت پس از بازگشت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، محمدامین یاقوت مدیرکل حج و زیارت خوزستان امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اعتبار بیمه زائرین از 100 کیلومتری مرز های زمینی در شهر های نجف کربلا کاظمین سامرا و طریق الحسین علیه السلام و 48 ساعت پس از بازگشت است.

وی با اشاره به رفع نواقص و اختلال سامانه سماح افزود: از صبح امروز این سامانه برای ثبت نام زائران اربعین حسینی(ع) فعال شده است.

مدیرکل حج و زیارت خوزستان با اشاره به اینکه از صبح امروز تاکنون بیش از هشت هزار ثبت نام از سوی خوزستانی ها در سامانه سماح انجام شده است، گفت: در مجموع بیش از 90 هزار خوزستانی برای حضور در راهپیمایی عظیم اربعین در این سامانه نام نویسی کرده اند.

وی با اشاره به فعالیت همه کارگزاران زیارتی استان خوزستان در طریق الحسین مرز ها و شهر های مختلف گفت: ممهور شدن گذرنامه ها در عراق(درج مهر در گذرنامه)، کسب اخبار و اطلاعات از صدا و سیما و مراکز و مبادی معتبر خبری، پرهیز از اخبار غیر موثق و شایعات احتمالی و به خصوص عدم بازنشر آن ها و تهیه ارز از بانک ها و مبادی قانونی و رسمی و معتبر از جمله مواردی است که زوار باید در نظر داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیمه زائران اربعین تا چه زمانی فعال است؟

بیمه زائران اربعین تا چه زمانی فعال است؟