مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مرداد 1402 ساعت 15:252023-07-31اقتصادي

فخاری: تمرکز بر تولید جهت تحقق استقلال اقتصادی کشور ضروری است


با تمرکز بر تولید، ظرفیت های جدید و نوآورانه ای در حوزه صنعت به دست می آید و جوانان در رشته های مختلف در مسیر تحصیل هدفمند می شوند و در نهایت به افزایش تولید، - هشتمین دوشنبه صنعتی با بازدید استاندار تهران از واحدهای تولیدی شهرستان ری فخاری: تمرکز بر تولید جهت تحقق استقلال اقتصادی کشور ضروری است ایسنا/تهران استاندار تهران گفت: با تمرکز بر تولید، ظرفیت های جدید و نوآورانه ای در حوزه صنعت به دست می آید و جوانان در رشته های مختلف در مسیر تحصیل هدفمند می شوند و در نهایت به افزایش تولید، استقلال اقتصادی کشور و کاهش تورم منجر می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا؛ در ادامه دوشنبه های صنعتی پیش از ظهر امروز دوشنبه 9 مرداد ماه علیرضا فخاری استاندار تهران همراه با محمد علی مهری معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران و دیگر مسئولان از واحد های تولیدی شهرستان ری بازدید به عمل آورد.

فخاری در حاشیه این بازدیدها اظهار کرد: در دوشنبه های صنعتی و تولیدی تلاش می کنیم از تولیدات استان که قابلیت لازم را دارند بررسی میدانی جهت رفع مشکلات داشته باشیم.

وی با اشاره به بازدید از دو کارخانه در شهرستان ری افزود: این دو کارخانه سهم بسزایی در تولید، ارزآوری و اشتغالزایی دارند که در جلسه ستاد تسهیل مشکلات آنها در فرمانداری ری رسیدگی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فخاری: تمرکز بر تولید جهت تحقق استقلال اقتصادی کشور ضروری است

فخاری: تمرکز بر تولید جهت تحقق استقلال اقتصادی کشور ضروری است