مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مرداد 1402 ساعت 09:252023-07-31اجتماعي

ترافیک سنگین در بزرگراه نواب و ورودی تونل توحید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ علی اصغر شریفی گفت: با رصد مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از وضعیت تردد خودرو ها در ساعات ابتدایی صبح روز دوشنبه نهم مرداد ماه نشان از معابر و بزرگراه هایی خلوت در سطح شهر تهران و احتمال افزایش تصادفات .

- رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: در حال حاضر محدوده بزرگراه نواب و ورودی تونل توحید دارای ترافیک سنگین است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ علی اصغر شریفی گفت: با رصد مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از وضعیت تردد خودرو ها در ساعات ابتدایی صبح روز دوشنبه نهم مرداد ماه نشان از معابر و بزرگراه هایی خلوت در سطح شهر تهران و احتمال افزایش تصادفات بخاطر افزایش سرعت ها توسط برخی از رانندگان دارد.

سرهنگ شریفی گفت: بزرگراه های تهران – کرج و بالعکس، همت، حکیم، هاشمی، یادگار، سلیمانی، بابایی، امام علی (ع)، باقری، زین الدین، اشرفی و چمران که معمولاً پر ترافیک بودند الان در هر دو مسیر دارای ترافیکی روان و خلوت است و در مسیر خیابان آزادی نیز در هر دو مسیر که معمولاً در این ساعات متراکم بود وضعیت خوبی را شاهد هستیم.

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ افزود: محدوده بزرگراه نواب و ورودی داخل تونل توحید دارای ترافیک سنگین است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترافیک سنگین در بزرگراه نواب و ورودی تونل توحید

ترافیک سنگین در بزرگراه نواب و ورودی تونل توحید