مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 مرداد 1402 ساعت 14:552023-08-11سياسي

مسئله «ته لنجی» حل شود/ لزوم برخورد با ترک فعل ها


علی رغم وعده های مسئولان مختلف، موضوع ته لنجی همچنان حل نشده است که باید برای آن چاره اندیشی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام حبیب پهلو زاده در خطبه های نماز جمعه اهرم با اشاره به 25 محرم الحرام شهادت امام سجاد علیه السلام اظهار داشت: بیشترین بی تقوایی خواص و عوام در طول تاریخ در غصب جایگاه امامت و ولایت صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه مهمترین مقابله انبیا و ائمه علیهم السلام و فقها مقابله با طاغوت زمان خود بوده است ادامه داد: طاغوت ها سعی و تلاششان برای فاسد کردن حرث و نسل بوده و هست.

امام جمعه اهرم افزود: بعد از برگشت امام سجاد علیه السلام به مدینه به امام سجاد عرض می کنند که نباید می رفتید به کربلا و دیدید که چه بر سر شما و اهل بیت آمد.

امام سجاد علیه السلام فرمودند که فکر کن اگر نمی رفتیم چه می شد؛ به فرموده امام حسین علیه السلام می شد و علی الاسلام السلام .

یعنی فاتحه اسلام خوانده می شد.

پهلوزاده بیان کرد: در دوران ما هم برای جوانان اگر شبهه می کنند و می گویند چرا شما این همه پافشاری می کنید بر بنیادگرایی و تا کی می خواهید بر این اصول باقی بمانید؟ تا کی می خواهید دم از انقلاب اسلامی بزنید؟ ما هم در پاسخ، جواب امام سجاد علیه السلام را تکرار می کنیم و می گوییم اگر مقاومت نمی کردیم چه می شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئله «ته لنجی» حل شود/ لزوم برخورد با ترک فعل ها

مسئله «ته لنجی» حل شود/ لزوم برخورد با ترک فعل ها