مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 مرداد 1402 ساعت 13:502023-08-02سياسي

اشتباه یک فرد را نباید پای دین و قرآن نوشت


آستانه اشرفیه_ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه تزلزل فکری خطر بزرگ جامعه امروز است، گفت: اشتباه یک فرد را نباید پای دین و قرآن نوشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام احسان الله محمدی امروز چهارشنبه در جمع نیروهای نظامی و انتظامی و مردم شهرستان آستانه اشرفیه، اظهار کرد: عاشورا و قیام اباعبدالله یک متن و یک حاشیه دارد، یک شعار و یک شعوری دارد، یک ظاهر و یک باطنی دارد، یک مصائب و در کنار آن یک مسائلی دارد که باید به آن دقت بیشتر شود.

وی با بیان اینکه قیام اباعبدالله برای مصائب گریه و سینه زدن و حواشی های آن نیست، افزود: گویندگان، همه خطبا و همه جامعه شیعی بیشتر به مصائب و حاشیه ها پرداختند تا به مسائل و متن عاشورا، یکی از مسائل کربلا پیام و درس هایی است که باید از عزیزان کربلا بگیریم بحث ایمان و تقوا در نهضت کربلا است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با اشاره به تعارف ایمان از منظر قرآن، بیان کرد: بعضی از آدم ها در جامعه ایمان عاریتی و قرضی دارند ایمانی که قلبی و باور درونی نیست.

محمدی ادامه داد: برخی مسلمان هستند اما مؤمن به خدا و به رسول و قیامت و دین نیستند، ایمان و اعتقاد راسخ و کاملی ندارند که نشان می دهد ایمانش، عاریتی بوده و با کوچک ترین شبهه کنار می رود، آدم بی تفاوتی می شود، احسا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتباه یک فرد را نباید پای دین و قرآن نوشت

اشتباه یک فرد را نباید پای دین و قرآن نوشت