مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مرداد 1402 ساعت 16:252023-08-05سياسي

آیت الله دژکام: جهاددانشگاهی باید نقش عالِم را در جامعه ایفا کند


نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز با اشاره به نیازهای فرهنگی موجود در ابعاد مختلف، لزوم نقش آفرینی جهاددانشگاهی در رفع خلاءهای این عرصه را متذکر شد و خاطرنشان کرد که این نهاد باید نقش عالِم را در جامعه ایفا کند.

- /جهاد دانشگاهی الگوی پیشرفت با ایمان، امید و اعتماد به جوانان/ آیت الله دژکام: جهاددانشگاهی باید نقش عالِم را در جامعه ایفا کند ایسنا/فارس نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز با اشاره به نیازهای فرهنگی موجود در ابعاد مختلف، لزوم نقش آفرینی جهاددانشگاهی در رفع خلاءهای این عرصه را متذکر شد و خاطرنشان کرد که این نهاد باید نقش عالِم را در جامعه ایفا کند.

شنبه 14 مرداد و در آستانه چهل و سومین سالروز تاسیس جهاددانشگاهی، رییس و جمعی از کارکنان این نهاد با نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز، دیدار کردند.

آیت الله لطف الله دژکام، امام جمعه شیراز، مهمترین کارکرد چنین جلساتی را ایجاد و تقویت هماهنگی های بین بخشی دانست و گفت: بدون ارتباط گیری تاثیرگذاری امکان پذیر نیست، گاهی احساس می شود که فاصله بین مجموعه های اداری، زیاد است و با چنین جلساتی باید به دنبال کاستن از این فاصله ها بود.

او با بیان اینکه با مدیریت های بریده از هم و جزیره ای امکان مدیریت کشور وجود ندارد، گفت: ما خیلی حرف می زنیم، البته ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله دژکام: جهاددانشگاهی باید نقش عالِم را در جامعه ایفا کند

آیت الله دژکام: جهاددانشگاهی باید نقش عالِم را در جامعه ایفا کند