مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 13:152023-07-05سياسي

توسعه روابط فرهنگی ایران و روسیه مورد تأکید دولت است


وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با تأکید بر توسعه مناسبات دو جانبه در بخش های مختلف گفت: رویکرد ما توسعه مناسبات در همه بخش های حوزه فرهنگ با روسیه به عنوان متحد استراتژیک و راهبردی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، شامگاه سه شنبه 13 تیر و در دومین روز سفر به روسیه در دیدار با اولگا لیوبیموا وزیر فرهنگ فدراسیون روسیه و ولادیمیر تولستوی مشاور فرهنگی رییس جمهوری فدراسیون روسیه با تأکید بر توسعه مناسبات دوجانبه در بخش های مختلف گفت: تأکید آیت الله دکتر رییسی بر توسعه روابط فرهنگی دو کشور است و بر این اساس، رویکرد ما توسعه مناسبات در همه بخش های حوزه فرهنگ با روسیه به عنوان متحد استراتژیک و راهبردی است.

وی تحقق تفاهم نامه های صورت گرفته در زمینه همکاری در عرصه های فرهنگی از جمله فیلم و نمایش آثار سینمایی و پویانمایی ایرانی در سینماهای روسیه را در توسعه شناخت دو ملت از یکدیگر مهم ارزیابی کرد و ادامه داد: بنا بر یکی از توافق ها، دو کشور در زمینه برگزاری جشنواره فیلم کشورهای حاشیه دریای خزر به میزبانی استان مازندران همکاری می کنند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به تصویب موافقتنامه همکاری های فرهنگی جمهوری اسلامی ایران و فدراسیون روسیه در دولت ایران، گفت: این موافقتنامه در مراحل پایا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه روابط فرهنگی ایران و روسیه مورد تأکید دولت است

توسعه روابط فرهنگی ایران و روسیه مورد تأکید دولت است