مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1402 ساعت 12:252023-06-27سياسي

تریبون های رسمی را برای رفع مشکلات مردم و امیدآفرینی به کار بگیرید


فرماندار همدان با بیان اینکه تریبون های رسمی نظام باید برای دغدغه های مهم و رفع مشکلات مردم باشد گفت: امیدآفرینی از تاکیدات رهبری است که باید در عمل آن را مورد توجه قرار داد.

- مسلم مخفی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان در خصوص اظهارات یکی از نمایندگان همدان در مجلس درباره مشکلات همدان و دخالت در انتصابات با بیان اینکه تریبون های رسمی نظام برای بیان مشکلات و دغدغه های مردم است نه امور جزیی و اختلافات اظهار کرد: در امور سیاسی فرهنگی و اجتماعی کسانی که مسئولیت دارند باید نگاهشان به رهنمودهای رهبری باشد، نمی شود فقط در کلام ادعای تبعیت از رهبری داشته باشیم اما در قول و فعل بنا به خواست خود اقدام کنیم .

وی افزود: در شرایطی که رهبر معظم انقلاب تاکید بسیار بر ایجاد امید و ایمان در جامعه دارند، سیاه نمایی و ترویج ناامیدی بازی در زمین دشمن است.

فرماندار شهرستان همدان گفت: تریبون های رسمی و مهم نظام باید برای دغدغه های مهم و رفع مشکلات مردم باشد نه خدای نکرده اتهام زنی و ایجاد انشقاق و تفرقه.

وی یادآور شد: سخن گفتن بر اساس اطلاعات ناقص و نادرست و زیر سوال بردن خدمات مهم نظام و ندیدن زحمات مسئولان و خدمتگزاران، کاری غیر منصفانه و خلاف عدالت و مشی رهبری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تریبون های رسمی را برای رفع مشکلات مردم و امیدآفرینی به کار بگیرید

تریبون های رسمی را برای رفع مشکلات مردم و امیدآفرینی به کار بگیرید