مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 21:252023-06-25سياسي

الزام شهرداری های البرز برای قرارداد با اپراتورهای توسعه فیبرنوری


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار البرز گفت: شهرداری ها در بازه یک ماهه ملزم به انعقاد قرارداد با اپراتورهای توسعه فیبر نوری با رعایت وحدت رویه هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد افضلی عصر یکشنبه در جلسه شورای هماهنگی و راهبری فناوری اطلاعات و دولت الکترونیک استان البرز اظهار داشت: شهرداری ها در بازه یک ماهه ملزم به انعقاد قرارداد با اپراتورهای توسعه فیبر نوری در استان با رعایت وحدت رویه در فرمت قرارداد و منطبق با تعرفه های مصوب هستند.

وی بیان کرد: همکاری و همراهی سازمان های خدماتی از جمله شهرداری ها در جهت تسهیل و تسریع به موقع پروژه های توسعه فیبرنوری شرکت مخابرات از اهمیت بالایی برخوردار است.

ژ معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز یکی از طرح های تحول را تحول در شبکه ملی اطلاعات در استان برشمرد و گفت: این طرح ایجاد یک جهش جدی در خدمت رسانی به مردم استان می باشد.

وی ضمن تاکید به همکاری دستگاه ها در جهت خدمت رسانی به مردم استان، افزود: هیچ مانعی برای سرعت کار شما وجود نخواهد داشت و استان آمادگی کامل در جهت همکاری با اجرای این پروژه و رفع موانع آن را دارد.

افضلی اجرا و ارتقای شبکه فیبرنوری را یکی از زیرساخت های مهم توسعه خدمات الکترونیک و رسیدن به اهداف شهر هوشمند عنوان کرد، افزود: استفاده و بهره مندی از کابل های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الزام شهرداری های البرز برای قرارداد با اپراتورهای توسعه فیبرنوری

الزام شهرداری های البرز برای قرارداد با اپراتورهای توسعه فیبرنوری