مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1402 ساعت 23:502023-07-01بين الملل

وضع مقررات منع آمدوشد در 20 شهر حومه پاریس


با تداوم اعتراضات در فرانسه پس از کشته شدن یک جوان 17 ساله الجزایری الاصل به دست پلیس، وزارت کشور فرانسه در 20 شهر حومه پاریس، قانون منع آمدوشد وضع کرده است.

- با تداوم اعتراضات در فرانسه پس از کشته شدن یک جوان 17 ساله الجزایری الاصل به دست پلیس، وزارت کشور فرانسه در 20 شهر حومه پاریس، قانون منع آمدوشد وضع کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اعتراضات فرانسوی ها به اقدام پلیس در قتل یک نوجوان 17 ساله الجزایری الاصل ادامه دارد؛ تا جایی که در حدود 20 شهر اطراف پاریس قانون منع آمدوشد اعمال شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازالجزیره، تدابیر امنیتی در خیابان شانزه لیزه در مرکز پاریس برای جلوگیری از هرگونه خشونت و غارت مغازه ها، تشدید شده است.

از سوی دیگر، وزیر کشور فرانسه از استقرار 200 پلیس دیگر در شهر مارسی خبر داد و گفت که تدابیر امنیتی در شهر لیون نیز افزایش پیدا کرده است.

وزارت کشور فرانسه شنبه همچنین اعلام کرد که 45 هزار نیروی پلیس ضد شورش را برای مهار اعتراضات شبانه در خیابان ها مستقر کرده است.

اعتراضات در فرانسه به کشته شدن یک نوجوان 17 ساله به نام ناهل توسط پلیس، همچنان ادامه دارد.

تداوم اعتراضات در روز جمعه باعث شد که از اواسط روز، اختلالاتی در سیستم حمل و نقل عمومی شهرهای مختلف فرانسه (از جمله در پاریس با تخریب 12 اتوبوس) بوجود آید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضع مقررات منع آمدوشد در 20 شهر حومه پاریس

وضع مقررات منع آمدوشد در 20 شهر حومه پاریس