مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 تیر 1402 ساعت 16:102023-06-22بين الملل

درک «اقتدار و مقاومت» جمهوری اسلامی ایران؛ از خاورمیانه تا آلبانی


با مرور برخی از اخبار از جمله بررسی اردوگاه منفقین در آلبانی این سوال مهم مطرح می شود که چه عاملی باعث شده است که شاهد تغییر رویکرد کشورهای غربی و عربی نسبت به سیاستهای بین المللی جمهوری اسلامی ایران باشیم؟چرا کشورهایی که تا دیروز حمایت تمام عیاری از .

- تابناک _ در چند ماه اخیر شاهد هستیم که عرصه سیاست خارجی کشور دوران پرخبری را سپری می کند و هر روز نشانه های مثبتی از فعالیت های موثر در این عرصه بروز می نماید.

از برقراری و عادی سازی رابطه با کشور سعودی گرفته تا سفر پادشاه عمان به ایران و آزادی دیپلمات ایرانی و بازگشت اسدالله اسدی به کشور و آزادسازی پولهای بلوکه شده ایران در کشورهای عراق و کره جنوبی همگی اتفاقات مهمی بودند که در چندماه اخیر رخ داده است.

درآخرین مورد هم رفتار دولت های فرانسه و آلبانی با گروهک تروریستی سازمان منافقین بود که واکنش های بسیاری به خصوص در سطح بین المللی و اپوزیسیون خارج نشین داشت.

لذا واکنش ها به نشانه های جدی تر شدن آمریکا و کشورهای غربی در مذاکرات سیاسی و دیپلماتیک با جمهوری اسلامی ایران که در برخی کشورهای عربی و غربی در جریان است، خودش را هر روز نمایان تر می کند و برخورد محکم دولت های فرانسه و آلبانی با گروهک تروریستی سازمان منافقین و حمایت رسمی دولت آمریکا از آلبانی است و ثبت تصاویر دوربی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درک «اقتدار و مقاومت» جمهوری اسلامی ایران؛ از خاورمیانه تا آلبانی

درک «اقتدار و مقاومت» جمهوری اسلامی ایران؛ از خاورمیانه تا آلبانی