مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 11:102023-06-26حوادث

آغاز تحقیقات درباره علت انفجار زیردریایی «تایتان»


گروهی از کارشناسان در کانادا برای بررسی دلیل انفجار زیردریایی «تایتان» و آغاز تحقیقات علت این سانحه، وارد کشتی «پُلار پرینس» شده اند که برای عملیات جستجو فرستاده شده بود و برخی از قطعات متلاشی شده تایتان را به سطح آب آورده است.

- گروهی از کارشناسان در کانادا برای بررسی دلیل انفجار زیردریایی تایتان و آغاز تحقیقات علت این سانحه، وارد کشتی پُلار پرینس شده اند که برای عملیات جستجو فرستاده شده بود و برخی از قطعات متلاشی شده تایتان را به سطح آب آورده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از بی بی سی، پُلار پرینس با پرچم های نیمه برافراشته روز شنبه در بندر سنت جانز ، نیوفاندلند کانادا پهلو گرفت.

این کشتی، بقایای تایتان را تقریبا 650 کیلومتر از جایی که آنها را از آب بیرون کشیده بود، به این بندر یدک کشید؛ در کنار آن نیز قایقی دیده می شد که سکوی پرتاب تایتان را یدک می کشید.

زیردریایی تایتان یکشنبه گذشته (18 ژوئن) برای سفر به عمق دریا و بازدید از بقایای کشتی تایتانیک به آب انداخته شد و مدت کوتاهی پس از آن، تماس آن با کشتی مادر قطع شد.

پس از آن مقام های گارد ساحلی ایالات متحده اعلام کردند که تاتیان به احتمال بسیار زیاد بر اثر فشار بیرونی در خود مچاله و خرد شده و هر پنج سرنشین آن کشته شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز تحقیقات درباره علت انفجار زیردریایی «تایتان»

آغاز تحقیقات درباره علت انفجار زیردریایی «تایتان»