مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1402 ساعت 20:252023-06-27سياسي

افتتاح 12 پروژه عمرانی سازمان ثبت اسناد در مناطق محروم


رییس سازمان ثبت اسناد و املاک گفت: هیچکدام از 12 پروژه های عمرانی این سازمان در مرکز استان نبود و مردم آن مناطق برای انجام یک کار ثبتی، عازم شهرستان های مجاور می شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه، در ششمین روز از هفته قوه قضاییه، آیین افتتاح 12 پروژه عمرانی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با حضور و دستور رییس دستگاه قضا برگزار شد.

در این مراسم حسن بابایی رییس سازمان ثبت اسناد و املاک اظهار کرد: سازمان ثبت اسناد و املاک در دوره تحول و تعالی قوه قضاییه، 54 پروژه عمرانی را در سراسر کشور با زیر بنای مفید بیش از 52 هزار مترمربع به بهره برداری رسانده که کار ساخت و احداث 90 درصد این پروژه ‎ها از سال 1400 شروع شده بود.

وی در توضیح اینکه احداث واحدهای ثبتی در شهرهای مختلف کشور دارای چه مزیت ها و فوایدی برای مردم آن مناطق است، گفت: محوریت احداث پروژه های عمرانی سازمان ثبت اسناد و املاک، نقاط محروم و کم برخورداری هستند که دسترسی مردم به واحدهای ثبتی در آن مناطق با دشواری همراه است.

بابایی در ادامه، ارائه خدمات و سرویس دهی به مردم مناطق محروم را هدف اصلی اجرای پروژه های عمرانی سازمان ثبت اسناد و املاک دانست و تصریح کرد: هیچکدام از 12 پروژه ای که امروز در حضور و با دستور رییس قوه قضاییه به بهره برداری رسیدند، در مرکز ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 12 پروژه عمرانی سازمان ثبت اسناد در مناطق محروم

افتتاح 12 پروژه عمرانی سازمان ثبت اسناد در مناطق محروم