مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 تیر 1402 ساعت 14:552023-07-10اقتصادي

کاهش 11 درصدی فوتی های ناشی از حوادث کار در کشور


معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از کاهش 11 درصدی فوتی های ناشی از حوادث کار در کشور خبر داد.

- معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد کاهش 11 درصدی فوتی های ناشی از حوادث کار در کشور ایسنا/خراسان شمالی معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از کاهش 11 درصدی فوتی های ناشی از حوادث کار در کشور خبر داد.

علی حسین رعیتی فرد در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: براساس آمار سازمان جهانی کار، در دنیا بر اثر حوادث ناشی از کار، به طور متوسط سالانه 2 میلیون و 800 هزار نفر فوت می شوند.

وی ادامه داد: این تعداد در کشور در ابتدای دولت سیزدهم 800 نفر بود که اکنون با تلاش همه انجمن های صنفی ایمنی و کارگاه های حفاظتی و بازرسان کاهش یافته است.

وی افزود: در واقع فوتی های سالانه ناشی از حوادث کار در کشور از 800 نفر به 711 نفر رسیده که نشان از کاهش 11 درصدی فوتی ها و اثربخشی اقدامات صورت گرفته دارد.

معاون وزیر کار تاکید کرد: در خصوص حوادث ناشی از کار نیز موفق شده ایم تا 8 هزار و 900 حادثه سالانه را به 7 هزار و 800 حادثه کاهش دهیم که نشان می دهد کلیت این حوادث 14 درصد کاهش یافته است.

وی خاطرنشان کرد: البته وقوع حتی یک فوتی در حوادث ناشی از کار نیز زیاد است و نشان دهنده رسالت حوزه ایمنی و بهداشت کار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 11 درصدی فوتی های ناشی از حوادث کار در کشور

کاهش 11 درصدی فوتی های ناشی از حوادث کار در کشور