مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 تیر 1402 ساعت 13:302023-07-11بين الملل

ماکرون: موشک های دوربرد به اوکراین می دهیم


در ادامه کمک های تسلیحاتی مداوم غرب به ارتش اوکراین، رییس جمهور فرانسه اعلام کرد پاریس موشک های دوربرد در اختیار کی یف قرار می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، امانوئل ماکرون، رییس جمهور فرانسه اعلام کرد که پاریس تصمیم دارد که موشک های دوربرد در اختیار ارتش اوکراین قرار می دهد تا در ضدحملات به اوکراین کمک کند.

برایان پیرلتیک ، تحلیل گر مسائل ژئوپلیتیک و تفنگدار سابق ارتش آمریکا اخیرا در گفت وگو با اسپوتنیک هشدار داد که ضدحملاتِ ارتش اوکراین در حال تبدیل به یک فاجعه است؛ آنچه در حال رخ دادن است، شکست کامل در برنامه ریزی صحیح و نفوذ به میادین مین (ارتش روسیه) است.

وی دراین باره تشریح کرد: از همان آغاز این تصوری اشتباه و بی نهایت غیرواقعی بود که ارتش اوکراین با آموزش نیروهای ناتو و تجهیزات و تسلیحات ناتو می تواند به ارتشی شکست ناپذیر تبدیل شود.

نباید فراموش کنیم که ناتو پیش از آغاز ضدحملات در مدت بسیار کوتاهی نیروهای اوکراینی را آموزش داد و تسلیحاتی را در اختیار آنها قرار دادکه برای استفاده درست از آنها دست کم 6 ماه تا یک سال باید آموزش می دیدند.

به گفته پیرلتیک تلاش برای تسریع آموزش ارتش اوکراین از همان ابتدا قابل پیش بینی بود که فاجعه آمیز است و ما هم اکنون شاهد وقوع آن در میدان جنگ هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماکرون: موشک های دوربرد به اوکراین می دهیم

ماکرون: موشک های دوربرد به اوکراین می دهیم