مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 16:052023-07-18اقتصادي

افزایش 28 درصدی تلفات حوادث کار در مازندران


مدیر کل پزشکی قانونی مازندران گفت: مرگ و میر ناشی از حوادث کار طی سه ماهه امسال 37 نفر بود که این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل 28 درصد افزایش داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علی عباسی با اشاره به حوادث کار سال جاری در استان از مرگ 37 نفر براثر این حوادث در سه ماهه امسال خبر داد و گفت: از این تعداد 26 نفر متأهل و مابقی مجرد هستند.

وی افزود: بر اساس آمارهای موجود در سه ماهه سال جاری سقوط از بلندی با 14 فوتی رتبه اول مرگ های ناشی از حوادث کار را به خود اختصاص می دهد و جسم سخت با 9، برق گرفتگی و سایر هر کدام با 7 فوتی در رتبه های بعدی مرگ بر اثر حوادث کار قرار دارند.

مدیر کل پزشکی قانونی مازندران افزود: در 3 ماهه امسال بیشترین مرگ های ناشی از حوادث کار با 17 مورد در خرداد ماه و کمترین آن با 7 مورد در اردیبهشت ماه ثبت شده است.

این مقام اجرایی استان تصریح کرد: طی این مدت شهرستان های ساری با شش، آمل با 5 و بابل با 4 فوتی بیشترین و شهرستان های عباس آباد، فریدونکنار و محمود آباد و نور هر کدام با یک فوتی کمترین موارد مرگ بر اثر حوادث کار را داشتند.

مدیر کل پزشکی قانونی استان مازندران به تفکیک سن متوفیان گفت: بیشترین سن مربوط به افراد 41 تا 50 سال با 11 فوتی و سنین بیش از 61 سال با 2 فوتی کمترین آمار طی 3 ماه گزارش شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 28 درصدی تلفات حوادث کار در مازندران

افزایش 28 درصدی تلفات حوادث کار در مازندران