مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 13:002023-06-25اقتصادي

افزایش تولید میعانات گازی در شرکت نفت فلات قاره ایران


با انجام بیش از 5 هزار نفر ساعت کار مستمر، کمپرسور پروپان تاسیسات پالایشگاه گاز هنگام در این منطقه عملیاتی راه اندازی شد و با این اقدام، - تولید میعانات گازی افزایش می یابد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از نفت فلات قاره ایران، مدیر منطقه قشم شرکت نفت فلات قاره ایران، محمد آتیار افزود: با این اقدام علاوه بر رساندن گاز صادراتی به استانداردهای مدنظر شرکت ملی گاز و تنظیم همزمان نقطه شبنم آبی و هیدروکربنی، استحصال مقادیر مطلوبی میعانات گازی موجود در گاز ورودی به تأسیسات فرآورش گاز هنگام امکان پذیر شد.

وی اضافه کرد: پس از آنکه به دلیل شرایط تحریمی امکان تأمین روغن مورد نیاز کمپرسورهای سیکل تبرید در تأسیسات فرآورش گاز هنگام میسر نشد با اعلام آمادگی و ساخت روغن توسط یکی از شرکت های داخلی فعال در زمینه تولید روغن های صنعتی و تهیه آن توسط واحد تدارکات و عملیات کالا، مراحل پیش راه اندازی پکیج پروپان از 30 فروردین سال جاری آغاز شد.

مدیر منطقه قشم شرکت نفت فلات قاره ایران توضیح داد: در این عملیات پس از تست و راه اندازی تمام الکتروموتورهای موجود در سیکل و روانکاری آنها، هم محور کردن الکتروموتور و کمپرسورهای پکیج پروپان به همراه نصب کوپلینگ های آنها و رفع اشکال از جرثقیل سقفی انجام شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش تولید میعانات گازی در شرکت نفت فلات قاره ایران

افزایش تولید میعانات گازی در شرکت نفت فلات قاره ایران