مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1402 ساعت 12:522023-07-01اقتصادي

صادرات 47 هزار و 657 دلاری شرکت های تعاونی لرستان


مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: از سال گذشته تاکنون بالغ بر 47 هزار 656 دلار صادرات شرکت های تعاونی استان در حوزه خدمات، صنعت، معدن و کشاورزی از طریق گمرک های مختلف انجام شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، علی جهانی امروز در گفت و گو با رسانه ها با اشاره به اینکه لرستان در حوزه تعاون به عنوان پایلوت قرار گرفته است، اظهار کرد: در ارتباط با اجرای طرح های تعاون اشتغال محور در مرحله اول رومشکان به عنوان پایلوت منطقه محروم انتخاب شد.

وی افزود: در راستای رفع محرومیت زدایی و توسعه اشتغال این شهرستان برنامه هایی جهت ایجاد کسب و کارهای جمعی و ایجاد تعاونی و بهره مندی از سرمایه های مردم در قالب تعاون انجام شد.

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: تاکنون تعداد 45 شرکت تعاونی در مراحل ثبت در سامانه جامع هوشمند تعاون هستند که و از این تعداد 22 تعاونی ثبت نهایی شده اند.

  جهانی بیان کرد: از محل تسهیلات تفاهم نامه سه جانبه تعداد 14 طرح با مبلغ 57 میلیارد تومان و اشتغال 141 نفر مصوب و در مراحل تشکیل پرونده و انعقاد قرارداد جهت دریافت تسهیلات هستند.

  وی به تشکیل تعاونی توسعه و عمران رومشکان اشاره کرد و افزود : در این تعاونی که با عضویت 220 نفر (نیم درصد جمعیت شهرستان ) تشکیل شده است، با همکاری دستگاه های اجرایی و مشارکت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صادرات 47 هزار و 657 دلاری شرکت های تعاونی لرستان

صادرات 47 هزار و 657 دلاری شرکت های تعاونی لرستان