مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 11:302023-07-04فرهنگي

صنایع دستی هنری برای حفظ هویت و فرهنگ


رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان سنندج گفت: صنایع دستی هنری زیبا و ارزشمند از هنرمندان توانمند، پرتلاش، کم توقع و وفادار به هنر آبا و اجدادی است که نقش مهمی در حفظ هویت و فرهنگ دارد.

- ایسنا/کردستان رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان سنندج گفت: صنایع دستی هنری زیبا و ارزشمند از هنرمندان توانمند، پرتلاش، کم توقع و وفادار به هنر آبا و اجدادی است که نقش مهمی در حفظ هویت و فرهنگ دارد.

امیر صادقی امروز (13تیر) در نشست با هنرمندان صنعتگر شهرستان در سنندج اظهار کرد: صنایع دستی هر منطقه معرف بخشی از فرهنگ بومی و هویت آن منطقه است که باید از آن حفظ و حراست شود.

رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان سنندج با بیان اینکه هنرمندان صنایع دستی امروز، وارثان هنر گذشتگان ما هستند، افزود: خوشبختانه هنرمندان استان و به ویژه شهرستان سنندج توانسته اند نقشی محوری در تولید و خلق محصولات بی بدیل صنایع دستی و ایجاد اشتغال داشته باشند.

وی با بیان اینکه صنایع دستی جوهره تحقق شعار سال رشد تولید است، عنوان کرد: هنرمندان می توانند با خلق آثار تأثیرگذار و امیدآفرین، به تحقق شعار امسال کمک کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنایع دستی هنری برای حفظ هویت و فرهنگ

صنایع دستی هنری برای حفظ هویت و فرهنگ