مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1402 ساعت 11:302023-06-28حوادث

عاملان آتش سوزی جنگل ها و مراتع (دمدره) چرام دستگیر شدند


فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی وآبخیزداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: عاملان آتش سوزی جنگل ها و مراتع (دمدره) چرام در کمترین زمان ممکن شناسایی دستگیر و تحویل مقامات قضایی شدند.

-  سرهنگ ابراهیم جانی نسب در گفت وگو با خبرنگار فارس در گچساران گفت: با همراهی خوب تیم اطفا حریق یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری استان، چرام و مردم طبیعت دوست  دمدره ، دهیار، اعضای شورا و مردم روستای دمدره ، آتشی که در این منطقه شعله ور شده بود در کمتر از سه ساعت مهار شد.

وی بیان کرد: جا دارد از همکاری و همراهی قابل تحسین مردم با منابع طبیعی  استان تقدیر و تشکر کرد.

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی وآبخیزداری کهگیلویه و بویراحمدخاطرنشان کرد:مردم عملا نشان دادند که دلسوز طبیعت هستند و اگر جایی نیاز به همکاری و همراهی باشد از هیچ کمکی دریغ نمی کنند.

 جانی نسب عنوان کرد: امروز با کمک تشکل های مردم نهاد و همراهی دستگاه قضایی و نیروی انتظامی 2 نفراز عاملان آتش سوزی در کمترین زمان ممکن شناسایی دستگیر و تحویل مقامات قضایی شدند.

وی گفت: ضمن تشکر از تمامی دستگاه های امداد رسان چرام از جمله دستگاه قضایی، نیروی انتظامی و تشکل های مردم نهاد، مردم منطقه دمدره، با توجه به خشک شدن عرصه های مراتع و جنگل ها به همشهریان توصیه می شود از روشن کردن آتش در این عرصه ها جدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عاملان آتش سوزی جنگل ها و مراتع (دمدره) چرام دستگیر شدند

عاملان آتش سوزی جنگل ها و مراتع (دمدره) چرام دستگیر شدند