مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 08:452023-07-04سياسي

آقای رییس جمهور؛ پس از 870 روز سی سخت های دل نگران و زلزله زده را دریابید


بعد از زلزله سال 1399 شهر سی سخت؛ مسئولان به صورت کارشناسی شده این موضوع را مد نظر قرار ندادند و ندانستند و یا نمی خواستند بدانند که مردم شهر زلزله زده سی سخت که تعداد آنها هم زیاد نبود هرگز خانه های کوچک 70 یا 80 متری را برای زندگی نمی پسندند.

- خبرگزاری فارس یاسوج- ترنم بهنیا- زلزله 29 بهمن ماه سال 1399 در شهرستان دنا و شهر سی سخت موجب شد تا بسیاری از منازل مسکونی این شهرستان به خصوص در شهر سی سخت ویران گردد.

تعداد بسیار زیادی از خانه ها دیگر قابل سکونت نبود و تعداد بسیار زیادی از منازل مسکونی از 10 تا 50 یا 60 درصد دچار آسیب شد که آنها نیز عملاً از چرخه سکونت خارج شدند.

یک زلزله و صدها مشکل در همان ایام به غیر از رییس جمهور تمامی مسئولان کشوری از معاون اول گرفته تا وزرا و همچنین فرمانده کل سپاه و سایرین به شهرستان دنا و شهر سیسخت سفر کردند هر چند امکانات خوبی نصیب مردم زلزله زده شهرستان دنا و شهر سی سخت شد اما از سوی دیگر بسیاری از مردم نتوانستند خانه های خود را تکمیل کرده و همچنان نیمه کاره باقی ماند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس؛ یک رسم همیشگی که در استان کهکیلویه و بویراحمد و به خصوص در میان قوم لر وجود داشته ساخت منازل مسکونی به مساحت زیاد بوده و اصولاً مردم لرنشین تمایلی به زندگی آپارتمانی و یا خانه ویلایی کوچک ندارند که در شهر سیسخت مرکز شهرست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آقای رییس جمهور؛ پس از 870 روز سی سخت های دل نگران و زلزله زده را دریابید

آقای رییس جمهور؛ پس از 870 روز سی سخت های دل نگران و زلزله زده را دریابید