مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 تیر 1402 ساعت 10:352023-07-07سياسي

خانه اندیشمندان علوم انسانی یا دورهمی اصلاح طلبان؟


درحالی که خانه اندیشمندان علوم انسانی پلمب نشده، عده ای با دروغ پردازی سعی کردند تا موضوع را سیاسی کنند و بر عملکرد خود سرپوش بگذارند.

-   حالا شهرداری تهران با توجه به وظیفه قانونی خود درصدد استفاده بهینه از ساختمان های خود و همچنین در تلاش است تا تمامی امکانات بدون تبعیض ناروا در اختیار همه شهروندان قرار گیرد.

عبدالمطهرمحمدخانی سخنگوی شهرداری تهران در این باره گفت: رویکرد شهرداری تهران مثل همه ظرفیت های فرهنگی و نخبگانی شهر تهران، ایجاد یک ظرفیت و بستر برای فعالیت همه گروه ها، جریانات و ظرفیت های دانشگاهی، نخبگانی و دانشجویی است.

به نحوی که با وضعیت منصفانه و عادلانه همه بتوانند از این ظرفیت ها استفاده کنند.

* دروغ  پلمب خانه اندیشمندان علوم انسانی  در همین رابطه و پس از بازدید  مهدی صادقی،  مدیرکل مطالعات فرهنگی و اجتماعی از ساختمان اندیشمندان علوم انسانی، جریان اصلاح طلب که گعده و حیاط خلوت خود را در خطر دیده بودند، موضوع را به رسانه ها کشاندند تا با مظوم نمایی به شهرداری تهران فشار مضاعف وارد کنند.

اعضای سابق شورای شهر تهران و مدیریت شهری گذشته و رسانه های حامی شان که هوز بابت عملکرد ضعیفشان باید به شهروندان تهرانی پاسخ بدهند، در این میان دروغ پلمب خانه اندیشمندان علوم انسانی را هم منتشر کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانه اندیشمندان علوم انسانی یا دورهمی اصلاح طلبان؟

خانه اندیشمندان علوم انسانی یا دورهمی اصلاح طلبان؟