مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1402 ساعت 17:152023-06-27حوادث

بازداشت 4 متهم به تهیه وتوزیع مشروبات الکلی تقلبی در رامسر


معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران از شناسایی و دستگیری 4 متهم به تهیه و توزیع مشروبات الکلی تقلبی در شهرستان رامسر خبر داد.

- ایسنا/مازندران معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران از شناسایی و دستگیری 4 متهم به تهیه و توزیع مشروبات الکلی تقلبی در شهرستان "رامسر" خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه خبری پلیس، سرهنگ سید جعفر ساداتی با اعلام این خبر، بیان کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان رامسر در پی فوت و مصدومیت چهار نفر به علت مصرف مشروبات الکلی تقلبی، اقدامات ویژه پلیسی را در دستور کار خود قرار دادند.

وی تصریح کرد: ماموران با شناسایی عوامل تهیه وتوزیع مشروبات الکلی تقلبی و سمی در عملیاتی ضربتی 4 متهم این پرونده را شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ ساداتی با اشاره به کشف 118 بطری نیم لیتری الکل تقلبی و مسموم از متهمان از تعطیلی یک واحد دامپزشکی در این عملیات خبر داد و افزود: متهمان در تحقیقات پلیس به بزه انتسابی اقرار کردند و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مصرف الکل را موجب افزایش رفتارهای ضد اجتماعی و خشونت های بین فردی در جامعه دانست و افزود: قانون گریزی نیز در میان افرادی که الکل مصرف می کنند بسیار شایع است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازداشت 4 متهم به تهیه وتوزیع مشروبات الکلی تقلبی در رامسر

بازداشت 4 متهم به تهیه وتوزیع مشروبات الکلی تقلبی در رامسر