مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 13:402023-06-26بين الملل

کشف 800 تن مواد مخدر توسط ایران


دبیر کل ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: علیرغم ایجاد موانع ناشی از تحریم های ظالمانه آمریکا 800 تن مواد مخدر توسط جمهوری اسلامی ایران گشف.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک؛ سردار اسکندر مؤمنی دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر در مراسم روز جهانی مبارزه با مواد مخدر با حضور مقامات لشکری و کشوری اظهار داشت: گزارش جهانی نشان می دهد قاچاق مواد مخدر در حال گسترش است و استفاده از اینترنت در قاچاق مواد بیشتر شده است.

وی افزود: در افغانستان در سال 2022 نسبت به سال قبل 30 درصد قاچاق مواد افزایش و همچنان بزرگترین تولید کننده تریاک و رتبه دوم کانابیس است.

سردار مؤمنی بیان داشت: جمهوری اسلامی ایران با کشف 800 تن مواد مخدر و روان گران بالاترین کشف مواد مخدر را داشته و جایگاه اول جهان را در این حوزه دارد.

برنامه های راهبردی اولویت بندی شده و ضربه به بنیاد مالی قاچاقچیان از جمله اولویت ها است.

دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر خاطر نشان کرد: پیشگیری از مصرف مواد مخدر از موضوعات کلیدی کشور است و تشکیل 48 هزار کانون یاریگران در مدارس و توانمندسازی گروه های هدف از این برنامه ها است وی اظهارداشت: در 15 استان توسط خیرین، مجمع یاریگران راه اندازی و ظرفیت نگهداری معتادین 124 درصد افزایش داشته است و ایران راهبر مقابله ای و پیشگیری دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 800 تن مواد مخدر توسط ایران

کشف 800 تن مواد مخدر توسط ایران