مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 تیر 1402 ساعت 15:102023-07-20حوادث

مرگ نوزاد به دلیل تمام شدن بنزین آمبولانس


سخنگوی اورژانس خوزستان به دنبال فوت نوزاد سه ماهه در اهواز گفت: آمبولانس در طول مسیر با نقص فنی مواجه شده که بر اساس شنیده ها احتمالا نقص در پمپ بنزین و یا به علت تمام شدن بنزین بوده است.

- سخنگوی اورژانس 115 خوزستان به دنبال انتشار خبری در فضای مجازی مبنی بر فوت نوزاد سه ماهه در اهواز توضیحاتی را ارائه داد.

عارف شرهانی بیان کرد: یک نوزاد سه ماهه در بیمارستان گلستان اهواز به دلیل مشکل قلبی تحت عمل جراحی قرار می گیرد و بعد از عمل، برای ادامه درمان به بیمارستان مبدا (ابوذر) بازمی گردد.

وی افزود: بر این اساس یک آمبولانس از سیستم بین بیمارستانی ساعت 11:02 دقیقه روز سه شنبه بیمار را از بیمارستان گلستان تحویل گرفته و عازم ماموریت می شود اما در طول مسیر با نقص فنی مواجه شده که بر اساس شنیده ها احتمالا نقص در پمپ بنزین و یا به علت تمام شدن بنزین بوده است.

شرهانی ادامه داد: آمبولانس کمکی بیمار را در ساعت 11:44 دقیقه به بیمارستان ابوذر انتقال می دهد و نوزاد در ساعت 14:30 دقیقه فوت می کند.

سخنگوی اورژانس 115 خوزستان توضیح داد: سیستم آمبولانس بین بیمارستانی برای یک سری ماموریت های انتقال بیمار از یک بیمارستان به بیمارستان دیگر است و بر اساس توافق بین سیستم درمانی و اورژانس اهواز قرار شد یک تعداد آمبولانس خارج از سیستم اورژانس 115 برای این منظور اخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرگ نوزاد به دلیل تمام شدن بنزین آمبولانس

مرگ نوزاد به دلیل تمام شدن بنزین آمبولانس