مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 تیر 1402 ساعت 17:252023-07-10سياسي

3300 دستگاه خودروی متخلف در آذربایجان غربی توقیف شد


فرمانده انتظامی آذربایجان غربی گفت: در اجرای طرح امنیت محله محور بیش از سه هزار و 300 دستگاه خودروی متخلف توقیف شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سردار رحیم جهانبخش در این زمینه با بیان اینکه ارتقا امنیت اجتماعی یکی از اصلی ترین دغدغه های ما است، افزود: در راستای توسعه امنیت اجتماعی و زدودن چهره جامعه از مظاهر ناامنی اجتماعی مانند اعتیاد، مزاحمت ها اقدامات ضد فرهنگی، شرارت ها و اراذل واوباش اقدامات لازم انجام می شود.

وی با بیان اینکه در این مرحله از اجرای طرح تمامی فعالیت ها و اقدامات افراد شرور و اراذل واوباش به صورت مداوم رصد می شود، گفت: در صورت ارتکاب هرگونه تخلف و جرمی علیه امنیت و آرامش شهروندان، پلیس برابر قوانین و مقررات با قاطعیت با این افراد برخورد خواهد کرد.

سردار جهانبخش تصریح کرد: در راستای اجرای این طرح تا امروز بیش از سه هزار و 300 دستگاه خودروی متخلف که تغییر وضعیت داده یا رفتارهای پرخطر در رانندگی انجام می دادند، توقیف شدند.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی اظهار کرد: هم چنین بیش از 200 نفر نیز در حوزه های مختلف به ویژه تهیه و توزیع کنندگان مواد مخدر و رفتارهای اوباش مابآنه داشتند نیز برخورد و دستگیر شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3300 دستگاه خودروی متخلف در آذربایجان غربی توقیف شد

3300 دستگاه خودروی متخلف در آذربایجان غربی توقیف شد