مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 08:352023-07-04سياسي

اقدام بی شرمانه دولت سوئد ناشی از استیصال از رواج بی سابقه اسلام در اروپا است


اتحادیه موسسات و تشکل های قرآن و عترت استان آذربایجان شرقی با صدور بیانیه ای در واکنش به هتک حرمت قرآن کریم تاکید کرد: مسلمانان و آزادیخواهان عالم اقدام ننگین و بی شرمانه دولت خبیث سوئد را ناشی از استیصال آنان از رواج بی سابقه دین مبین اسلام در ممالک اروپایی می دانند.

- متن بیانیه اتحادیه موسسات و تشکل های قرآن و عترت استان آذربایجان شرقی به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم هُوَ الَّذِی أَرْسَلَ رَسُولَهُ بِالْهُدَی وَ دِینِ الْحَقِّ لِیظْهِرَهُ عَلَی الدِّینِ کلِّهِ وَلَوْ کرِهَ الْمُشْرِکونَ بار دیگر کفار و مشرکین مدعی احترام به حقوق بشر بر آن شدند تا عجز و شکست خود از مسلمین و رهروان قرآن کریم را با حرکتی سخیف، غیر اخلاقی، غیر قانونی و غیر انسانی سرپوش گذارند.

اما کفارِ سر در آخور صهیونیسم، از جمله سردمداران رژیم سوئد با آزادسازی توهین به مقدسات مسلمین عالم در واقع حکم مقابله همه جانبه مسلمانان عالم -که پیرو راستین قرآن کریم، نبی مکرم اسلام و اهل بیت ایشان علیهم السلام هستند- را با تمامی مظاهر کفر که رأس آن دول منحوس غربی هستند، صادر نمودند.

مسلمانان و آزادیخواهان عالم این اقدام ننگین و بی شرمانه دولت خبیث سوئد را ناشی از استیصال آنان از رواج بی سابقه دین مبین اسلام در ممالک اروپایی می دانند، اما به دولتمردا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدام بی شرمانه دولت سوئد ناشی از استیصال از رواج بی سابقه اسلام در اروپا است

اقدام بی شرمانه دولت سوئد ناشی از استیصال از رواج بی سابقه اسلام در اروپا است