مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 تیر 1402 ساعت 11:202023-07-15سياسي

دانشگاه ها باید به دنبال جریان سازی و گفتمان سازی در جامعه باشند


رییس دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) با بیان اینکه فضای دانشجویی کانون تولید محتوا است، گفت: جریان سازی و گفتمان سازی یکی از برنامه های جدی دانشگاه ها باید باشد.

- قزوین- رییس دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) با بیان اینکه فضای دانشجویی کانون تولید محتوا است، گفت: جریان سازی و گفتمان سازی یکی از برنامه های جدی دانشگاه ها باید باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سید علی قاسم زاده در مراسم افتتاحیه نشست آموزشی و بیستمین دوره انتخابات نمایندگان مدیران مسئول نشریات دانشگاهی دانشگاه های دولتی سراسر کشور در شورای ناظر بر نشریات دانشگاهی وزارت علوم، که در سالن اجتماعات پژوهشکده آینده پژوهی برگزار شد، اظهار کرد: برای دانشگاه امام (ره) طبق مصوبه مجلس مأموریت ویژه ای تعریف شده است که باتوجه به حوزه فعالیت بین المللی، امیدواریم این دانشگاه در دولت سیزدهم به ریل اصلی خود بازگردد و در سطح جهانی نماد و مظهر آموزش عالی، پیشرفت و توسعه همه جانبه جمهوری اسلامی باشد.

رییس دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) با تاکید براینکه ما می توانیم در عرصه های مختلف توانایی و استعدادهای ایران را به جهان معرفی کنیم بیان کرد: شهر قزوین شهر متمدنی است و در قلمروهای جغرافیایی و فرهنگی ایران اسلامی بیشترین اثرگذاری را در دوران مختلف تاریخ به ویژه پس از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه ها باید به دنبال جریان سازی و گفتمان سازی در جامعه باشند

دانشگاه ها باید به دنبال جریان سازی و گفتمان سازی در جامعه باشند