مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1402 ساعت 20:102023-07-01حوادث

پرونده حقوقی دریاچه بزنگان در شورای حفظ حقوق بیت المال است


مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی گفت: پرونده وضعیت حقوقی دریاچه بزنگان در شورای حفظ حقوق بیت المال خراسان رضوی در دست پیگیری است و پرونده در مرحله رسیدگی قرار دارد.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی گفت: پرونده وضعیت حقوقی دریاچه بزنگان در شورای حفظ حقوق بیت المال خراسان رضوی در دست پیگیری است و پرونده در مرحله رسیدگی قرار دارد.

مهدی اله پور امروز چهارشنبه در بازدید از دریاچه بزنگان خاطرنشان کرد: پیگیری های قضایی دریاچه بزنگان تا حصول نتیجه و رفع تصرف و انجام برنامه احیاء با جدیت پیگیری می شود.

وی ضمن تشریح وضعیت فعلی و چالش های پیش رو دریاچه بزنگان، بیان کرد: مهم ترین اقدام برای حفظ این اثر طبیعی و ملی، ابطال سند صادر شده برای زمینی که در بستر و حریم دریاچه صادر شده و آزادسازی چشمه های جوشان برای احیاء دریاچه که در این زمین وجود دارد است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی بیان کرد: زمین مذکور که در سنوات گذشته سند برای آن صادر شده در بستر دریاچه قرار دارد و هرگونه اقدامی برای هدایت آب های سطحی و سیلاب ها نیز باید از داخل این زمین صورت پذیرد.

وی گفت: اولین اقدامی که برای انتقال آب باید انجام شود، بازگشایی این مسیر و آزادسازی آب چشمه به دریاچه است، قطعاً هرچه تصرفات را در پیرامون دریاچه کمتر کنیم و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرونده حقوقی دریاچه بزنگان در شورای حفظ حقوق بیت المال است

پرونده حقوقی دریاچه بزنگان در شورای حفظ حقوق بیت المال است