مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 17:052023-06-25سياسي

زلزله در تهران چقدر خسارت دارد؟/ «بی واسطه» با مدیران شهری


پانزدهمین قسمت از برنامه «بی واسطه» با موضوع آمادگی شهر تهران در صورت وقوع زلزله با حضور علیرضا زاکانی شهردار تهران و علی نصیری رییس سازمان مدیریت بحران تهران روی آنتن شبکه یک می رود.

- پانزدهمین قسمت از برنامه بی واسطه با موضوع آمادگی شهر تهران در صورت وقوع زلزله با حضور علیرضا زاکانی شهردار تهران و علی نصیری رییس سازمان مدیریت بحران تهران روی آنتن شبکه یک می رود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سازمان هنری رسانه ای اوج، پانزدهمین قسمت از برنامه بی واسطه با موضوع آمادگی شهر تهران در مواجهه با زلزله و حوادث ناگوار طبیعی با حضور علیرضا زاکانی شهردار تهران و علی نصیری رییس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران تهران امروز ساعت 18 روی آنتن می رود.

در بخشی از برنامه علیرضا زاکانی شهردار تهران نیز پاسخ پرسش های محمد دلاوری را در این زمینه می دهد.

میزان تلفات زلزله احتمالی تهران، پیش بینی های انجام شده برای کاهش خسارت ها، اقدامات لازم برای بالا بردن آگاهی و آمادگی شهروندان در مواجهه با شرایط اضطراری از جمله موضوعات و سوالاتی است که در این قسمت از بی واسطه مطرح می شود.

برنامه بی واسطه به کارگردانی سید محمدعلی صدری نیا و اجرای محمد دلاوری هر هفته یکشنبه و سه شنبه ساعت 18 از شبکه یک پخش می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زلزله در تهران چقدر خسارت دارد؟/ «بی واسطه» با مدیران شهری

زلزله در تهران چقدر خسارت دارد؟/ «بی واسطه» با مدیران شهری