مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 تیر 1402 ساعت 13:102023-07-14اقتصادي

تولید بیش از 18 میلیون قطعه جوجه در گیلان


رییس جهاد کشاورزی گیلان، با بیان اینکه بیش از 1000 واحد مرغداری فعال در گیلان داریم، افزود: هم اکنون بیش از 18 میلیون قطعه جوجه در حال پرورش است.

- ایسنا/گیلان رییس جهاد کشاورزی گیلان، با بیان اینکه بیش از 1000 واحد مرغداری فعال در گیلان داریم، افزود: هم اکنون بیش از 18 میلیون قطعه جوجه در حال پرورش است.

صالح محمدی، استان گیلان را یکی از استان های تاثیرگذار در حوزه های کشاورزی به ویژه صنعت طیور دانست و اظهار کرد: با توجه به ظرفیت های مزیتی و سرمایه گذاری موجود در گیلان برای پرورش طیور از رتبه پنجم به رتبه سوم تولید مرغ در کشور رسیدیم.

وی با بیان اینکه بیش از 1000 واحد مرغداری فعال در گیلان داریم، افزود: هم اکنون بیش از 18 میلیون قطعه جوجه در حال پرورش بوده و خوشبختانه نظام جوجه ریزی و توزیع مرغ در استان شکل گرفته است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی گیلان در گفت وگوی ویژه خبری شبکه باران، بیش از 75 درصد فعالیت های حوزه طیور در استان را در قالب زنجیره ارزش دانست و تصریح کرد: پایداری تولید در استان وجود دارد.

محمدی با اشاره به افزایش جوجه ریزی در استان طی سال گذشته، عنوان کرد: علیرغم نوسانات ارزی و چالش پیش آمده برای همه استان ها، شاهد افزایش پنج درصدی جوجه ریزی در گیلان بودیم و امسال هم نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش داشتیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید بیش از 18 میلیون قطعه جوجه در گیلان

تولید بیش از 18 میلیون قطعه جوجه در گیلان