مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 تیر 1402 ساعت 13:302023-07-20اقتصادي

دنبال اجرای پروژه های فراملی هستیم


نوشادی با بیان اینکه باید ظرفیت های سرشار سازندگان و پیمانکاران داخلی با حمایت دولت وارد عرصه بین الملل شود، گفت: باید به سمت تعریف کار و طرح در فراسوی مرزها حرکت کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران، رضا نوشادی روز چهارشنبه 28 تیرماه در مراسم بازدید جمعی از مدیران وزارت نفت و صنعت گاز از بخش دریایی پروژه بندر عباس- لافت-گورزین گفت: طرح های بزرگ توسعه صنعتی جزیره قشم برای رشد و شکوفایی، نیازمند گاز هستند، ضمن آنکه اجرای پروژه بندر عباس- لافت-گورزین، افزون بر انتقال گاز به این جزیره زیبا، بستری پیشرفته برای امنیت انتقال اطلاعات بین سرزمین اصلی و جزیره قشم ایجاد کرده است.

وی با منحصر به فرد خواندن ویژگی های این طرح در بین طرح های مشابه صنعت گاز دنیا، تصریح کرد: پیش از اجرای این طرح، طولانی ترین حفاری افقی جهان در ایالت داکوتای شمالی در آمریکا انجام شد که طول آن 4 هزارمتر و قطر آن 20 اینچ بود و اکنون مهندسی و توسعه گاز با عبور خط لوله گاز از زیر بستر خلیج فارس به شیوه حفاری جهت دار افقی با طول 3 هزار متر و قطر 30 اینچ، رکورد جدیدی را در دنیا به ثبت می رساند.

نوشادی با تشریح دیگر موفقیت های این شرکت در شکستن مرزهای فناوری توضیح داد: فشار خروجی کمپرسورهای ساخته شده در کشور 110 بار است و اساساً در مخیله


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دنبال اجرای پروژه های فراملی هستیم

دنبال اجرای پروژه های فراملی هستیم