مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 13:102023-06-26سياسي

حمایت 275 نفر از نمایندگان مجلس از عملکرد قوه قضاییه


275 نماینده مجلس شورای اسلامی در بیانیه ای با بیان اینکه تقویت نظارت قضایی موجبات تضمین اصل حاکمیت قانونی شده است، این رویه را سبب ایجاد آرامش در درون قوه قضاییه و افزایش سرمایه اجتماعی و امید و اعتماد به نظام اسلامی عنوان کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس،در جلسه علنی روز دوشنبه مجلس شورای اسلامی، بیانیه 275 نماینده مجلس در حمایت از قوه قضاییه قرائت شد.

در این بیانیه آمده است: مقام معظم رهبری: قوای سه گانه باید همدلی و همکاری و هم افزایی کنند ضمن گرامیداشت هفته قوه قضاییه و سالگرد شهادت مظلومانه آیت الله دکتر بهشتی معمار قوه قضاییه جمهوری اسلامی ایران و شهدای عدل و قسط که جانشان را در این راه نثار کرده اند تا آرامش و امنیت را برای ایران اسلامی و مردم قدر شناس به ارمغان بیاورند خدا را شاکریم که به حمدالله با سکانداری یکی از فرزندان با تجربه، مدیر دانشمند و خدوم حضرت حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای محسنی اژه ای در این مدت در دستگاه قضا شاهد اعتبار بخشی و رضایتمندی شهروندان از قوه قضاییه بوده ایم.

تعاملات سازنده آن قوه با مجلس شورای اسلامی سبب گردیده است ما نمایندگان مردم شریف ایران اسلامی شاهد تسهیل و تسریع در رسیدگی به امور شهروندان باشیم تقویت نظارت قضایی موجبات تضمین اصل حاکمیت قانون شده است و ایجاد آرامش د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت 275 نفر از نمایندگان مجلس از عملکرد قوه قضاییه

حمایت 275 نفر از نمایندگان مجلس از عملکرد قوه قضاییه