مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 13:102023-07-04سياسي

توزیع 15 هزار بسته معیشتی در مناطق محروم البرز


رییس سازمان بسیج سازندگی سپاه امام حسن مجتبی (ع) البرز از توزیع 15 هزار بسته معیشتی در مناطق محروم و کمتر برخوردار استان در آستانه عید غدیر خم خبر داد.

- ایسنا/البرز رییس سازمان بسیج سازندگی سپاه امام حسن مجتبی (ع) البرز از توزیع 15 هزار بسته معیشتی در مناطق محروم و کمتر برخوردار استان در آستانه عید غدیر خم خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ محمد فلاحتکار اظهار کرد: با تلاش و کوشش گروه های جهادی در بسیج سازندگی استان البرز و تعاملی که به صورت دستگاهی بین نهادهای انقلابی صورت گرفت، ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره)، کمیته امداد و بسیج سازندگی در کنار هم در قالب رزمایش کمک های مومنانه و با استفاده از توان گروه های جهادی بسیج، بسته های کمک مومنانه در بین نیازمندان و افراد کم درآمد استان البرز توزیع می شود.

وی با بیان اینکه توزیع این بسته های معیشتی از روز گذشته در منطقه کمالشهر کرج به تعداد 450 بسته آغاز شده، اظهار کرد: هر کدام از این بسته های معیشتی ارزشی بالغ بر یک میلیون تومان دارد.

فلاحتکار یکی دیگر از اقدامات به مناسبت عید سعید غدیر خم را اطعام نیازمندان دانست و گفت: در همین راستا از روز پیش از عید سعید غدیر خم کار پخت و توزیع 70 هزار پرس غذای گرم آغاز شده تا در میان جامعه هدف بسیج سازندگی توزیع شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 15 هزار بسته معیشتی در مناطق محروم البرز

توزیع 15 هزار بسته معیشتی در مناطق محروم البرز