مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 تیر 1402 ساعت 13:402023-07-07سياسي

درگذشت استاد حقوق دانشگاه تهران


در پی درگذشت دکتر محمدعلی شیرخانی استاد دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران، رییس این دانشگاه با صدور پیامی درگذشت این استاد فقید را به خانواده سوگوار، - دانشجویان، استادان و همکاران ایشان تسلیت گفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در متن پیام دکتر سیدمحمد مقیمی رییس دانشگاه تهران آمده است: بسم الله الرحمن الرحیم إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ با کمال تاسف و تاثر با خبر شدیم استاد متعهد دانشگاه تهران، دکتر محمدعلی شیرخانی از خبرگان علمی حوزه اقتصاد سیاسی بین الملل، در آستانه سالروز عید ولایت امیرالمومنین حضرت علی علیه السلام، دار فانی را وداع گفت.

این استاد ارجمند که در دوران راه اندازی مقطع دکتری رشته روابط بین الملل در دانشگاه تهران مسئولیت معاونت تحصیلات تکمیلی دانشکده حقوق و علوم سیاسی را برعهده داشت، دارای نقشی برجسته در تاسیس این رشته بود.

همچنین این استاد فقید که از بنیان گذاران شناخته شده مقطع دکتری اقتصاد سیاسی بین الملل در ایران محسوب می شود، شاگردان توانمند بسیاری را در این زمینه تربیت نمود، به گونه ای که اساتید دانشگاه های مختلف کشور در این حوزه تخصصی، از جمله شاگردان این استاد مبرز بوده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درگذشت استاد حقوق دانشگاه تهران

درگذشت استاد حقوق دانشگاه تهران