مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 09:352023-07-04سياسي

پیگیری ها برای انتقال حساب های بانکی معادن به داخل خراسان جنوبی


دادستان عمومی و انقلاب بیرجند گفت: انتقال حساب های بانکی معادن به داخل خراسان جنوبی موجب رونق بانک ها و بهبود منابع آن ها برای اعطای تسهیلات می شود.

- ایسنا/خراسان جنوبی دادستان عمومی و انقلاب بیرجند گفت: انتقال حساب های بانکی معادن به داخل خراسان جنوبی موجب رونق بانک ها و بهبود منابع آن ها برای اعطای تسهیلات می شود.

حجت الاسلام علی نسایی زهان، امروز سه شنبه 13 تیر به خبرنگاران رسانه های گروهی گفت: خراسان جنوبی از نظر معادن طلا و مس بسیار غنی است و بخش اعظمی از معادن زغال سنگ کشور در استان ما قرار دارد که یک ظرفیت بزرگ محسوب می شود، اما متأسفانه پرونده های مالی و حساب های بانکی بسیاری از این معادن در خارج از استان قرار دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دادستان عمومی و انقلاب بیرجند بیان کرد: چگونه است که این معادن از زیرساخت های استان استفاده می کنند، گرد و خاک و مشکلات زیست محیطی ناشی از فعالیت آنها گریبان مردم خراسان جنوبی را می گیرد ولی درآمد معادن که باید به بانک های استان بیاید تا مردم از آن بهره بگیرند، انجام نمی شود.

وی ادامه داد: البته این موضوع پیگیری شد و طبق آماری که در دست دارم حدود 50 درصد این بانک ها پرونده های مالیاتی و حساب و کتاب های بانکی خود را با داخل استان آوردند که برای بقیه معادن نیز این موضوع باید پیگیری شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری ها برای انتقال حساب های بانکی معادن به داخل خراسان جنوبی

پیگیری ها برای انتقال حساب های بانکی معادن به داخل خراسان جنوبی