مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 تیر 1402 ساعت 14:202023-06-22سياسي

بسیج رسانه در تحولات و معادلات کشور نقش محوری دارد


بسیج رسانه نقش پررنگی در تحولات و معادلات رسانه ای کشور دارد که با جمع کردن و حمایت از خبرنگاران دلسوز انقلاب توانسته واقعاً نقش تأثیرگذاری را ایفا کند.

- اهواز- عضو هیئت رییسه مجلس گفت: بسیج رسانه نقش پررنگی در تحولات و معادلات رسانه ای کشور دارد که با جمع کردن و حمایت از خبرنگاران دلسوز انقلاب توانسته واقعاً نقش تأثیرگذاری را ایفا کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمی فرمایند دانشگاه ما باید انسانی در تراز شهید چمران تربیت کند پس دانشگاه در جمهوری اسلامی ایران باید مصطفی چمران تربیت کند.

عضو هیئت رییسه مجلس ادامه داد: نگاه در سیر زندگی شهید چمران نشان می دهد که او همه چیز را رها می کند و پا به عرصه جهاد می گذارد و حماسه می آفریند.

نادری بیان کرد: همچنین مقرر شده در خصوص مسائل معیشتی و مسائل مربوط به صنف خبرنگاران، بنده ورود کنم، همچنین در خصوص مسائلی مثل مسکن خبرنگاران خوزستانی با وزیر راه و شهرسازی صحبت خواهم کرد تا این مشکل را برطرف کرد تا حداقل بخشی از خبرنگاران مشکل شان در این بخش حل شود.

عضو هیئت رییسه مجلس گفت: همچنین خبرنگاران مطالبات و مسائلی در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی داشته اند که مقرر شده این مسائل در کمیته فرهنگی مجلس مطرح شده تا در نهایت مشکلات خبرنگاران خوزستان حل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیج رسانه در تحولات و معادلات کشور نقش محوری دارد

بسیج رسانه در تحولات و معادلات کشور نقش محوری دارد