مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1402 ساعت 15:402023-06-27فرهنگي

نمایشگاه «سی سحر، سی اثر» در مازندران برپا می شود


طرح هایی انتزاعی با برداشتی آزاد از سخنان استاد حسین الهی قمشه ای که توسط منیره شکرویان طراحی شده در ساری به نمایش گذاشته می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، منیره شکرویان دهم تیرماه نمایشگاه سی سحر، سی اثر را که برداشتی است آزاد از مجموعه سخنان استاد حسین الهی قمشه ای (در ماه مبارک رمضان با محوریت خودشناسی و خداشناسی ) برگزار می کند.

شکرویان ایده ی خلق آثار این نمایشگاه را که شامل 30 تابلو می باشد بر پایه ی محسوسات قلبی و ملموسات عینی با قوه ی ابتکار ذهنی می داند که به شکلی کاملاً آنی و اصیل در سحرهای ماه مبارک رمضان سال جاری انجام شده است.

مراسم افتتاحیه ی نمایشگاه سی سحر، سی اثر که توسط واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری مازندران همزمان با دهه ی ولایت و با حضور مسؤولان، هنرمندان و علاقمندان صورت می گیرد، ساعت 10 صبح روز شنبه 10 تیر 1402 در نگارخانه سوره ی حوزه هنری مازندران خواهد بود.

در مراسم افتتاحیه ی این نمایشگاه از کتاب چشمانم به حرف آمد، چکه کرد روی لبم که مجموعه ای از نثرهای ادبی و طرح های انتزاعی منیره شکرویان است، نیز رونمایی خواهد شد.

علاقمندان می توانند از زمان افتتاح نمایشگاه تا چهارشنبه 14 تیر ، همه روزه ساعت 10  تا 17 در نگارخانه سوره حوزه هنری مازندران به نشانی ساری میدان امام(ره) بلوار دانشجو از این نمایشگاه باز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه «سی سحر، سی اثر» در مازندران برپا می شود

نمایشگاه «سی سحر، سی اثر» در مازندران برپا می شود