مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 تیر 1402 ساعت 14:002023-07-13سياسي

ورودی های شهر بندرعباس وضعیت مناسبی ندارند


نماینده عالی دولت در استان هرمزگان گفت: ورودی های شهر بندرعباس در بحث جاده، راه آهن و فرودگاه وضعیت مناسبی ندارند.

- مهدی دوستی صبح امروز (22 تیرماه) در نشست بررسی مصوبات سفر رییس جمهور به استان، بهره برداری از 55 کیلومتر راه های اصلی استان را یکی از طرح های مهم استان دانست و گفت: محورهای کهورستان-لار، بستک - لار، فاریاب- زیارتعلی، سیاهو و .

جزو پروژه های مهم است که ضرورت دارد در انجام عملیات اجرایی تسریع شود ضمن اینکه در پروژه تکمیل رینگ دور جزیره هرمز نیز لازم است با بازطراحی کرویدورهای دوچرخه سواری و پیاده روی نیز در بخش هایی از دور جزیره اجرا شود.

وی در بررسی تعهدات بخش مسکن استان، با اشاره به اهمیت صدور اسناد مالکیت برای مردم در جزیره هرمز، بافت فرسوده شهری و نوار ساحلی سطح استان، گفت: مردم برای دریافت سند مالکیت املاک به ویژه در املاک نوار ساحلی که موانع ناشی از قرارگرفتن در حریم 60 متر آن ها برطرف شده است سریعا اقدام کنند چرا که ممکن است این امکان در آینده با محدودیت هایی روبرو شود.

استاندار هرمزگان، بازگشایی راه 155 روستا و بیش از 400 کیلومتر راه روستایی را جزو اولویت های کاری اداره کل راهداری استان دانست و بر لزوم اتمام این پروژه ها تا دور دوم سفر رییس جمهور به استان و همچنین اصلاح 54 نقطه حادثه خیز در سطح محورهای مواصل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورودی های شهر بندرعباس وضعیت مناسبی ندارند

ورودی های شهر بندرعباس وضعیت مناسبی ندارند