مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1402 ساعت 13:202023-07-01سياسي

اشتغال آفرینی برای 449 مددجوی زندان رجایی شهر


مدیر زندان رجایی شهر با اشاره به فعالیت کارگاه های مختلف اشتغال نشسته در این زندان گفت: اکنون زمینه اشتغال برای 449 مددجو فراهم شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، الله کرم عزیزی با اشاره به فعالیت کارگاه های مختلف اشتغال نشسته در زندان رجایی شهر اظهار کرد: اکنون زمینه اشتغال برای 449 مددجو فراهم شده است.

وی بیان کرد: این مددجویان در رشته های صنایع دستی قلاب بافی، منجوق دوزی، توربافی، عروسک دوزی، تسبیح سازی و امثال آن فعالیت می کنند.

مدیر زندان رجایی شهر تصریح کرد: توانمندسازی برای تغییر شخصیت، کاهش آسیب و اصلاح رفتارهای پرخطر زندانیان با هدف عدم بازگشت دوباره به زندان به واسطه فراگیری حرفه زمینه اشتغال برای مددجویان فراهم شده است.

وی خاطرنشان کرد: ایجاد امکانات و شرایط لازم جهت اشتغال نشسته مددجویان موجب شده تا این افراد بنا به استعداد و ذوق هنری خود با فعالیت در رشته مورد علاقه درآمد کسب نمایند.

عزیزی با بیان اینکه در زندانبانی اسلامی به مقوله اشتغال زندانیان توجه خاصی شده است، گفت: این گام مثبت در اصلاح و تربیت زندانیان مؤثر بوده و باعث کاهش آسیب رفتارهای پرخطر می شود.

وی اظهار کرد: با برنامه ریزی اصورت گرفته مقرر شد مددجویان دارای مهارت با ورود به زندان از طریق آموزش فرد به فرد زمینه اشتغال نشسته را فراهم کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتغال آفرینی برای 449 مددجوی زندان رجایی شهر

اشتغال آفرینی برای 449 مددجوی زندان رجایی شهر