مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 تیر 1402 ساعت 12:402023-06-29سياسي

آذربایجان شرقی در تکاپوی جهش صادرات به روسیه


راهکارها و فرصت های افزایش مبادلات تجاری و جهش صادرات آذربایجان شرقی به فدراسیون روسیه شامگاه چهارشنبه در نشست استاندار و فعالان اقتصادی این استان با سفیر جمهوری اسلامی ایران در مسکو بررسی شد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی راهکارها و فرصت های افزایش مبادلات تجاری و جهش صادرات آذربایجان شرقی به فدراسیون روسیه شامگاه چهارشنبه در نشست استاندار و فعالان اقتصادی این استان با سفیر جمهوری اسلامی ایران در مسکو بررسی شد.

سفیر ایران در فدراسیون روسیه در این نشست گفت: مشکلات و موانع فراروی توسعه مناسبات دوجانبه ایران و روسیه با رویکرد و اراده دولت سیزدهم مبتنی بر نگاه دوراندیشانه رهبر معظم انقلاب و خواست و اراده رییس جمهوری فدراسیون روسیه در حال برطرف شدن است.

سفیر ایران در مسکو، نقش بخش خصوصی در ارتقای مبادلات تجاری دوجانبه را یادآور شد و گفت: با توجه به توانمندی ها و ظرفیت های داخلی، ایران می تواند سهم بسیار بزرگتری از سطح کنونی در تامین نیازهای کشور روسیه و صادرات به این کشور داشته باشد که این امر می تواند به رونق تولید و اشتغالزایی در کشور منجر شود.

جلالی در بخش دیگری از سخنان خود خطاب به فعالان صنعت گردشگری حاضر در این نشست، تلاش ها برای لغو روادید سفرهای گروهی بین ایران و روسیه را یادآور شد و افزود: تحقق این امر، نیازمند سرعت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آذربایجان شرقی در تکاپوی جهش صادرات به روسیه

آذربایجان شرقی در تکاپوی جهش صادرات به روسیه