مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 تیر 1402 ساعت 20:302023-07-11حوادث

اعضای باند قاچاق تلفن همراه در مشهد دستگیر شدند


اعضای باند حرفه ای و سازمان یافته قاچاق تلفن های همراه سرقتی به خارج از کشور با تلاش کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم خشن پلیس آگاهی مشهد دستگیر شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، سرهنگ احمد نگهبان اظهار کرد: با رصدهای اطلاعاتی پلیس آگاهی مشهد، سرنخ هایی از فعالیت 2 عضو یک باند حرفه ای مالخری و قاچاق تلفن های همراه مسروقه از شهر مشهد به مرزهای شرقی کشور به دست آمد.

وی افزود: ماموران اداره مبارزه با جرایم خشن پلیس آگاهی پس از کار گسترده اطلاعاتی مخفیگاه اعضای این باند را در محدوده بلوار مصلی ردزنی و پس از جمع آوری ادله و مستندات کافی با هماهنگی قضایی وارد عمل شدند و مخفیگاه اعضای این باند را محاصره کردند.

فرمانده انتظامی مشهد اضافه کرد: در این عملیات غافلگیرانه و ضربتی پلیس، 2 نفر از متهمان دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنها 146 دستگاه انواع تلفن هوشمند سرقتی کشف شد.

نگهبان افزود: متهمان 23 و 24 ساله هر دو تبعه خارجی هستند و در بازجویی های فنی کارآگاهان پلیس آگاهی به خرید گوشی های سرقتی به مبالغی بین 15 میلیون تا 30 میلیون ریال از مردی جوان در محدوده 100 متری مشهد اعتراف کردند و مشخص شد این افراد در تدارک قاچاق گوشی های سرقتی از طریق مرزهای شرقی کشور بودند که قبل از قاچاق محموله به دام افتادند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعضای باند قاچاق تلفن همراه در مشهد دستگیر شدند

اعضای باند قاچاق تلفن همراه در مشهد دستگیر شدند